El departament de Turisme va presentar ahir el nou logotip de les oficines de turisme d’Andorra. El ministre Pere López, la representant dels cònsols a Andorra Turisme, Mònica Bonell, i el responsable del projecte, Antoni Colom, van ser els encarregats de presentar aquesta iniciativa, destinada a millorar la marca Andorra, tant dins com fora del país, gràcies a un logotip unificat que serveixi per mostrar una xarxa integrada que ofereixi la màxima fiabilitat al turista que ve a informar-se.
Aquest projecte ha costat 175.000 euros, a repartir entre el Govern i els comuns, i engloba el disseny del logotip (a càrrec d’Aymara, per 25.000 euros), la instal·lació a totes les oficines de turisme i una auditoria prèvia, que es va fer amb la finalitat de conèixer quines eren les necessitats reals que tenia Andorra en matèria turística.
S’espera que aquest nou logo estigui en marxa al juny i no serà l’única acció que aquest projecte porta sota el braç, donat que també es començarà a desenvolupar el marxandatge abans de finals d’any i és previst crear un únic uniforme, tot i que aquest punt quedarà per al 2011.
Toni Colom, director d’Aymara, va comentar a més que s’ha creat un sky line d’Andorra on es representa els principals atractius del país: natura, compres, cultura i benestar. Infoturisme també preveu, de cara al futur, formació per als professionals del turisme o establir protocols d’atenció al públic.