El grup mixt pregunta què val que Andorra Turisme sigui a les xarxes

Autor:
Font: EL PERIÒDIC D'ANDORRA
Publicat el: 23 de Gener de 2014

El president del grup parlamentari mixt, Jaume Bartumeu, ha presentat tres preguntes al Govern amb resposta escrita i una demanda d’informació per conèixer la despesa esmerçada en la presència d’Andorra Turisme a les xarxes socials. Bartumeu vol saber el nombre de tuits, missatges a Facebook i Google+, i vídeos penjats a Youtube durant els anys 2012 i 2013 i desglossats per idiomes, a més del nombre de visitants de la pàgina web de la societat. A més, el grup mixt vol saber el nombre de persones que gestionen els diferents comptes i el percentatge de temps que hi esmercen, així com si hi ha empreses externes que participen en la gestió d’aquestes xarxes socials i de la pàgina web d’Andorra Turisme.

El president del grup mixt, Jaume Bartumeu, ha fet una demanda d’informació a la Sindicatura per tal que el Govern li faciliti la informació sobre el volum de missatges que Andorra Turisme ha publicat a les xarxes socials durant els anys 2012 i 2013 desglossat per idiomes. Pel que fa a la pàgina web, Bartumeu vol saber el nombre de visitants mes per mes i el país de procedència.

A més, també es demana el nombre de persones que gestionen cada xarxa social i la pàgina web, el temps que hi dediquen al mes i el seu cost. D’altra banda, també sol·licita el cost de les traduccions dels missatges que es publiquen en diferents idiomes.

D’altra banda, el grup mixt va presentar tres preguntes amb resposta escrita per saber si hi ha empreses externes a l’Administració que gestionen les xarxes socials, la pàgina web i els vídeos de Youtube, i en cas afirmatiu, vol saber quines són i el cost dels serveis. L’objectiu de la demanda és la «necessitat de donar més transparència a l’actuació d’Andorra Turisme» i la voluntat de conèixer l’abast de la despesa esmerçada en la gestió de la seva pàgina web i les seves xarxes socials.