Una ‘i’ incrustada en una ‘a’ en el fons blau és la nova imatge que unirà les oficines de turisme del Principat. Aquest logotip es pretén sigui el denominador comú de totes les oficines del país abans de l’estiu.
Així ho va confirmar ahir el ministre d’Economia, Pere López, en la presentació del logotip. A més d’aquesta imatge, s’ha creat un skyline com a recurs gràfic que incorpora siluetes representatives del país com ara Caldea, el Romànic i l’esquí, entre d’altres.
El concurs per dissenyar una proposta que unifiqués la imatge corporativa de les oficines de turisme del Principat es va convocar al setembre del 2009 i es va adjudicar al novembre del mateix any a Aymara, per un import d’uns 25.500 euros, assumits en el 50% pels comuns i en l’altre 50 per Andorra Turisme. El projecte de la xarxa d’oficines, però, té un pressupost d’uns 175.000 euros, i inclou algunes accions ja efectuades, com ara els gestors estadístics, i d’altres com ara una auditoria que s’està a punt d’acabar per consolidar la imatge i la implantació del disseny.
Tot el marxandatge amb la nova imatge estarà a punt durant aquest any. D’altra banda, encara està en estudi la utilització dels uniformes per a les 27 persones que treballen en les 11 oficines de turisme dels comuns i la nacional, més els punts estratègics.